úterý 21. ledna 2014

Další dovolenkové stránky...

Dnes jsem nafotila další dvě stránky, které vznikly o víkendu. Světlo poslední dobou focení nepřeje, ale což...




První stránka vznikla z fotografie "oříšků" byly to plody bůhvíčeho, ale vypadaly kouzelně :) Pokud by někdo alespoň matně tušil co to může být, budu ráda! :)

Barevnost druhé stránky je inspirována stránkami "Craft place", ale v průběhu práce se mi to trochu vymklo z ruky, takže z barevné palety ve finále nic nebude. Nicméně mě to donutilo udělat takový re-lift staré stránky, která se mi začala mírně rozkládat :)




Martin měl výhrady k mixování českého a anglického jazyka. No, uvědomila jsem si to až když bylo vše řádně přilepeno. A odlepovat už určitě nebudu... 

Jaký je váš názor na použití textu na stránkách, případně přáních?

Žádné komentáře:

Okomentovat