sobota 1. února 2014

Tims tags

Moc ráda brouzdám na stránkách scrapařek. Některé mám obzvlášť oblíbené. Nedávno jsem (opět) koukala na stránky Tap a kochala se parádní visačkou. Nechala jsem se zviklat :) a zkusila to také.
Je mi jasné o kolik levelů níže se moje visačka pohybuje, ale na svou obhajobu musím říct, že to byla včerejší "rychlohodinovka".



A tady bych moc, moc, moc a moc ráda podělovala Petře, neboť nebýt jejího popostrčení a "megascrapdaru" vůbec nic by nevzniklo. Slibuju, že na sobě budu makat a využiji výseky lepší a lepší práce :D



PS: Kdo pozná "dědu" na známce, má u mě čokoládu :)

2 komentáře:

  1. Milá Katko, gratuluju k odhodlání! Dobrej start. ;) Líbí se mi kombinace barev i motivů. ?i,ochodem, co je to za barvu na hodinách? Vidím správně třpytky? Je to příjemně medové...

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, to je takové všechno se vším :)
    Nejdřív jsem použila měděný inkoust (blbé, netřpytil se), tak jsem vzala akrylový stříbrný lesk, namíchala si hnědou, použila trochu tuše. Natřela a pořád blbé... Chtěla jsem něco "prostorovějšího".
    Tak jsem nanesla vrstvu krakelovacího laku (to byl objev, dávno jsem zapomněla, že jsem si ho koupila...). Pak už to vypadalo lépe, jen krakely jsou dotřeny černou tuší.

    OdpovědětVymazat