sobota 3. května 2014

...zatím jsou dva...

...tedy příspěvky...
Kartička pro project life (i když do něj nedělám, ale kupodivu mám doma i pl kartičky :()).



No, a protože jsem dneska celá "nastartovaná" udělala jsem si i visačku. Téma bylo nejoblíbenější razítko. Moje nej je razítko nožiček. Samo o sobě asi neobstojí, tak jsem využila visačky od Lena-art a pojalo to jako boj člověka s přírodou, kdy se člověk (samozřejmě poražen) dává na útěk :D
Je to trochu divočina, ale bavila jsem se náramně. Taky velikanananááánský dík Tap - Petře, použila jsem výseky, které nabídla, vlastnoručně nasekala a poslala. Díky!


No, a já jdu zase makat. Stránky čekají... ;)

3 komentáře:

  1. Jééé, nožičky jsou super vtipný! :D Parádní nápad, Katko. Rozesmál mě - smekám. Líbí se mi i barevný ladění, i spousta detailů,...ale nožičky jednoznačně bezkonkurenčně vedou! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi ale velice pilná, nikoli peciválovitá :-) Nejen že vyrobíš dva soutěžní projekty, ale dokonce je stihneš i "blognout" :-) Klobouk dolů! Díky za účast!

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Katko, ty jsi slavila ve velkém stylu :-) ...máš to nádherné

    OdpovědětVymazat