úterý 21. listopadu 2017

Po dlouhé době...





Moc zdravím asi po sto letech.
Dlouho jsem s ničím nepřispěla. Nebyl čas a stala se spousta věcí...
Třeba tato ;)


Jmenuje se Toníček, dneska už je mu něco přes rok a spolkne všechen volný čas...
Ale přece jen...
Vrhla jsem se letos na Velkou adventí výzvu Kuchařky pro dceru. A vyštrachala v počítači staré obrázky na dárkové štítky. Pár jsem si jich zkusmo upravila v počítači a rozhodla se tři z nich nasdílet, i když nevím zda se budou někomu hodit... ;)



...a ještě jedna barevná varianta...



Ještě mě napadlo...
Pokud by někdo sdílel foto s visačkami, štítky, pod #zvirecicedulky na Instagramu, udělá mi velikáánskou radost :D

Jsou volně ke stažení, ale jen pro nekomerční účely. Děkuji za pochopení a krásný advent přeju!
Kateřina ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat