úterý 13. března 2012

Soutěžíme...

...no jo :) V rámci "meziklubovky" na Fleru zase soutěžíme. Tentokrát za regiony (tímto zdravím klub Pardubice a okolí). Ušlechtilým cílem soutěže je přiblížit ostatním zajímavá místa naší republiky (ve spojení s vlastní tvorbou). Poslední téma bylo "mosty". Ne, že bychom o ně měli v Pardubicích nouzi... Ale zkuste si nafotit celý (ano, celý) most a nějakou tu parádu, aby to nevypadalo jako malá, nehodící se skvrna u mostku. Po malé scénce se mi podařilo o víkendu donutit Martina k procházce (a to dávali fotbal!) městem. Bylo ošklivo, poprchávalo. To fotbalovému, potažmo gaučovému, fanouškovi na dobré náladě nepřidá. Na focení jsem vybrala batikovaný šál. Ač bylo hnusně - nefoukalo. A veškerá fota působila tak nějak staticky. Když jsem vznesla prosbu, zda by nemohl mávat šálem "jakožefouká", chvíli jen hleděl. Donucen okolnostmi nakonec rezignoval a mával růžovou šálečkou jako zběsilý (co se mu tou dobou honilo v hlavě?) a to vše za přihlížení poměrně početného zástupu diváků :) Nakonec jsem využila apatie nešťastného fanouška a zkusila pár snímků "v ponižujícím oblečku" (z růžové opravdu šílí). Pak jsme "pochodili", "pobloudili" a na závěrečnou tečku, totiž kávičku, se musel také pozvat sám. Tak nevím jestli spolu ještě někdy půjdeme fotit...
Nakonec jsem jako soutěžní fotku vybrala tuto. Zdymadlo, Pardubice. Nevím jestli má foto nějaké šance, každopádně jsem tuze zvědavá jak se tím vypořádali ostatní... Dodatečně upraveno (za miminčí nehet cross procesu a přidány teplé tóny, ty tuny šedi bylo třeba trochu potlačit :).
...a ještě zaslaná alternativa (ano, ten první most tam opravdu není celý ;)). Mostek ze zámku na Přihrádek, Pardubice. Opět upraveno.
...a důkaz toho, že ne vždy se daří...
Modelka :) ...ty holky o sebe dneska vůbec nepečujou...
A naposledy zamáváme zdymadlu!!! ZDE můžete shlédnout ostatní fotografie! ;))

Žádné komentáře:

Okomentovat