úterý 27. března 2012

Vodopád...

Nové číslo časopisu Scrapování spatřilo světlo světa :) A zas je o něco lepší než číslo předešlé. Mám radost a pokud si udrží stejné tempo... máme se ještě na co těšit! Opět bylo vyhlášeno několik soutěží a po minulém čísle jsem neodolala a rozhodla jsem se také si zasoutěžit. Téma "vodopád" se zprvu jevilo celkem jednoduché, čistá práce tak na hodinku. Houby! Tři hodiny jsem doma ze starých časopisů skládala maketu vodopádu než jsem pochopila princip (holt nejsem technický typ, no...) a podařilo se mi "sesynchronizovat" jednotlivé "vodní pády", abych mohla použít vybranou fotografii, ta byla jasná už od začátku. Také použití dárkové tašky byl první nápad a nehodlala jsem se ho vzdát :) Tak vzniklo toto:
Použita byla obyčejná dárková taška z "přírodního papíru", ve stejném duchu scrapbookové papíry, dvě květinky, hřebíček, obyčejný motouz a stará pohlednice (originál) s portrétem mladého muže. Detaily pravého gentlemana...

Žádné komentáře:

Okomentovat