neděle 13. května 2012

Kachní zápas finišuje...

Včera jsem se pokoušela nacpat všech (cca 20) tlustých scrapbookových stránek se sto listy proužkatého papíru do nejtlustších knihařských kroužků, které mám. A vyšel z toho takový "divoký buřtík" :) Scrapbookové stránky jsem řezala jak mi to přišlo pod ruku, takže výsledek působí možná neupraveně, ale mě přijde příjemně nedbale elegantní ;) Pro chaos tohoto charakteru mám prostě slabost. Když jsem ho tak viděla pohromadě, měla jsem sto chutí vyrobit desky z látky místo z lepenky... Tak co, Pavlí? Moc velká divočina? Upravíme? Budeme seřezávat? ;)

2 komentáře:

  1. Pavlínka: Paráda Kačíííííí! To s těmi deskami ( lákové versus papírové) nechám na Tobě, co by bylo lepší - jsi znalkyně svého oboru :-* A úžasná šikulka. Moje kachní duše jásá z té nádhery! Krása! Úžasné...také mám pro chaos tohoto typu slabost. Jsi báječná...:-) Díííky!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hotovo. Dnes nafotím a vložím ;))

    OdpovědětVymazat