neděle 20. května 2012

Red velvet mini cup cakes ;)

Kdo se dívá na fabulous cakes? :)))
No, tak ten, kdo se dívá samo ví co je americkým dortovým hitem... Tramtadadá! Red velvet těstíčko. Zkusila jsem podle receptu zde.
Pekla jsem cupcakes, protože jsem objevila staré košíčky. No, staré. Od Vánoc. A koupila jsem je, protože byly takové roztomilé a to mi stačilo, že je někdy využiju, s tím jsem snad ani nepočítala. Ovšem to, že byly krásné bylo ve finále jedno, páč se tak "spečou" s těstíčkem, že člověk s běžně vyvinutým zrakem stejně roztomiloučký vzorek neregistruje.
Těsto podle receptu je fajn, měkké, žádná podešev. Nesrazilo se, cakes pěkně "naběhly". Jedinou menší vadou bylo z mé strany nedodržení postupu, tzn. hodně kakaa = mírně hořké (ale pokakauhořké) těsto a spíš hnědočervená než červená barva (neměla jsem gelového Wiltona - ty přijdou snad zítra, vč. dalších legrácek, takže musela posloužit stará dobrá drogistická barva na potraviny).
Dosud vše šlo tak jak mělo, takže jsem se dmula pýchou. Ovšem jen do doby kdy jsem udělala krém. Byl dost řídký (ale fakt je, že jsem použila Almette sýr místo avizovaného Buka, Philadelphii bych nikde stejně nesehnala). Tak jsem ho dala do lednic a vyčkávala. Moc neztuhnul. I tak jsem se rozhodla, že cakes dozdobím, a to bez "hubičkovadla" - tzn. zdobícího sáčku na krémy apod. A jak to šlo všechno parádně, zdobením jsem to asi pěkně zvrzla.
I tak přidávám fota, neboť alespoň na první polovic jsem hrda :))
Jo, a ještě poznámku... Připravovala jsem přesně polovinu těsta (až na to kakao, že jo...), vyšlo na 38 mini cup cakes a placičku nizoučkou, dortovou, takže k dortíčkům přibyl i půldort (od dvou podlažích) ;)) Tak dobrou. Chuť! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat